Матеріали з досвіду роботи
«Впровадження Європейського мовного портфоліо під час вивчення англійської мови з метою формування навичок самоосвіти і самооцінки учнів»
Анотація досвіду
У представленому досвіді розглядаються аспекти впровадження Європейського мовного портфоліо під час вивчення англійської мови з метою формування навичок самоосвіти і самооцінки учнів. Варто відзначити, що таке бачення проблеми є актуальним. В рамках реформи середньої освіти України, зростає важливість розвитку самооцінної діяльності учня, що включає в себе самоаналіз, самооцінку, самопізнання. Такий підхід сприятиме розвитку учнівської автономії в старших класах, появі нових мотивів учіння, самоорганізації і самореалізації особистості.
У роботі наголошується на перевагах впровадження ЄМП в навчальний процес. Наводяться приклади з практики педагога щодо особливостей їх використання у початковій, середній та старшій школі, розробки оціночних листів, презентацій, проектів тощо.
Даний досвід демонструє, як можна організувати роботу на уроці з елементами Портфоліо, пропонує матеріал, за допомогою якого вчитель зможе удосконалити рівень володіння учнів мовою, систему оцінювання. Запропоновані прийоми самостійної роботи з мовою, стратегіями учіння репрезентують механізми ефективного і раціонального розв’язання поставлених навчальних завдань.
Думки автора з приводу цього питання можуть бути корисними як для вчителів іноземних мов , так і для вчителів інших предметних напрямків, оскільки порушене питання є актуальним і потребує всебічного вивчення та обговорення. Представлений матеріал з досвіду роботи має практичне значення і відповідає сучасним вимогам.