_______________ загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13
________________________ області
Маршрут підготовки до участі у Всеукраїнській олімпіаді з англійської мови
учениці ___ класу ____________
на 2014-2015 навчальний рік
Учитель:
№ п/п
|
Зміст навчання
|
К-ть годин
|
Строки
|
1
|
Навчання читанню.
Практикувати у читанні автентичних текстів з виконанням післятекстових вправ у форматі олімпіади(завдання з вибору однієї правильної відповіді, правда-неправда, відповіді на запитання).
Strategies:
- Predicting the content
- Matching the information in the text to the questions
- Finding the right kind of information
- Guess the meaning of unknown words
Учениця зможе :
1) розуміти зміст нескладних автентичних текстів різних жанрів і стилів, що співвідносяться з особистісною, публічною, освітньою сферами спілкування;
2) переглянути значний за обсягом текст (серію текстів) для пошуку необхідної інформації
|
2 год на тиждень
|
вересень
2014 р
|
2
|
Навчання аудіюванню.
Навчати розуміти зміст висловлювань, що стосуються особистісної, публічної, освітньої сфери спілкування, а також текстів пізнавального та країнознавчого характеру.
Strategies:
- Predicting the content
- Information in the recording vs. your general knowledge of the world
- The meaning of words which sound similar
- Vocabulary and grammar paraphrases
Учениця зможе:
1) розуміти і передати повний зміст прослуханого повідомлення, що стосується особистісної, публічної, освітньої сфери;
2) виділяти головну думку, використовуючи лінгвістичну та контекстуальну здогадку
|
2 год на тиждень
|
жовтень
2014 р
|
3
|
Навчання спілкуванню.
Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення.
Strategies:
- Interrupting in a polite way
- Expressing interest
- Expressing & justifying opinion
- Summing up the discussion
Учениця зможе:
1) готувати повідомлення щодо певної ситуації в межах визначених сфер спілкування;
2) використовувати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого, висловлюючи своє ставлення, давати оцінку особам, вчинкам, подіям, явищам, про які йдеться;
3) встановлювати і підтримувати спілкування із співрозмовником у межах визначеної тематики і сфери спілкування;
4) ініціювати і підтримувати спілкування, доводити співрозмовникові власну точку зору, обґрунтовуючи її
|
2 год на тиждень
|
листопад
2014 р
|
4
|
Навчання творчого письма.
Навчати писати твори в межах визначених сфер спілкування.
Strategies:
- Reading the instructions
- Dealing with unknown words
- Managing time
- Proofreading work
Учениця зможе:
1) скласти план написання твору;
2) писати твори в межах визначених сфер спілкування, висловлюючи власне ставлення до проблем, які порушуються
|
2 год на тиждень
|
грудень
2014 р
|
Результат:
- участь у Всеукраїнській олімпіаді з англійської мови, інтерактивних конкурсах знавців англійської мови;
- підготовка до написання власних наукових робіт та їх захисту.
|