Пятница, 17.05.2024, 13:34
Сайт учителя английского языка Подзерки Натальи Васильевны
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Портфоліо вчителя
Досвід роботи
Мій клас
Категории раздела
Маршрут роботи з обдарованими [1]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » Робота з обдарованими » Маршрут роботи з обдарованими

Маршрут роботи з обдарованими
[ (19.4 Kb) ] 17.04.2015, 21:05

_______________ загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13

________________________ області

 

Маршрут підготовки до участі у Всеукраїнській олімпіаді з англійської мови

учениці ___  класу ____________

на 2014-2015 навчальний рік

 

Учитель:

 

 

 

№ п/п

Зміст навчання

К-ть годин

Строки

1

 

Навчання читанню.

 

Практикувати у читанні автентичних текстів з виконанням післятекстових вправ у форматі олімпіади(завдання з вибору однієї правильної відповіді, правда-неправда, відповіді на запитання).

Strategies:

  • Predicting the content
  • Matching the information in the text to the questions
  • Finding the right kind of information
  • Guess the meaning of unknown words

 

Учениця зможе :

1) розуміти зміст нескладних автентичних текстів різних жанрів і стилів, що співвідносяться з особистісною, публічною, освітньою сферами спілкування;

2) переглянути значний за обсягом текст (серію текстів) для пошуку необхідної інформації

 

2 год на тиждень

вересень

2014 р

2

 

Навчання аудіюванню.

 

Навчати  розуміти зміст висловлювань, що стосуються особистісної, публічної, освітньої сфери спілкування, а також текстів пізнавального та країнознавчого характеру.

Strategies:

  • Predicting the content
  • Information in the recording vs. your general knowledge of the world
  •  The meaning of words which sound similar
  • Vocabulary and grammar paraphrases

Учениця зможе:

1) розуміти і передати повний зміст прослуханого повідомлення, що стосується особистісної, публічної, освітньої сфери;

2) виділяти головну думку, використовуючи лінгвістичну та контекстуальну здогадку

 

 

2 год на тиждень

жовтень

2014 р

3

 

Навчання спілкуванню.

 

Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення.

Strategies:

  • Interrupting in a polite way
  • Expressing interest
  • Expressing & justifying opinion
  • Summing up the discussion

Учениця зможе:

1) готувати повідомлення щодо певної ситуації в межах визначених сфер спілкування;

2) використовувати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого, висловлюючи своє ставлення, давати оцінку особам, вчинкам, подіям, явищам, про які йдеться;

3) встановлювати і підтримувати спілкування із співрозмовником у межах визначеної тематики і сфери спілкування;

4) ініціювати і підтримувати спілкування, доводити співрозмовникові власну точку зору, обґрунтовуючи її

 

2 год на тиждень

листопад

2014 р

4

 

Навчання творчого письма.

 

Навчати писати твори в межах визначених сфер спілкування.

Strategies:

  • Reading the instructions
  • Dealing with unknown words
  • Managing time
  • Proofreading work

Учениця зможе:

1) скласти план написання твору;

2) писати твори в межах визначених сфер спілкування, висловлюючи власне ставлення до проблем, які порушуються

 

2 год на тиждень

грудень

2014 р

 

 

 

Результат:

  • участь  у Всеукраїнській олімпіаді з англійської мови, інтерактивних конкурсах знавців англійської мови;
  • підготовка  до написання власних наукових робіт та їх захисту. 

 

 

Категория: Маршрут роботи з обдарованими | Добавил: Рождественская
Просмотров: 350 | Загрузок: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Block title
Block content
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright pnatalya.ucoz.net © 2024Конструктор сайтов - uCoz